Blahabla

Mötet i söndags gick bra. Jag sa att jag hade varit väldigt obekväm under veckan som var och att jag är rädd att dom tycker att jag gör fel hur jag än gör. Även att jag inte känner mig till någon större hjälp eftersom Macs inte låter mig hjälpa honom med något, speciellt inte när Carrie eller Ian är med. Hennes förklaring var att Macs förstår att jag kommer att åka och försöker väl skydda sig själv från att bli ledsen och fäst vid mig typ, men ja för mig är det ju lite skrattretande också. Nog kan det ligga nå i det, men vi kommer helt enkelt inte överens han och jag och så är det. Jobbar här även i veckan så nu har jag avverkat två av fem dagar!! Imorn är det en kort dag plus att det är min födelsedag så det kommer nog att gå bra och sen är det bara två dagar kvar här, känns så himla skööönt!!!
 
Haha jo Ian avslutade ju även mötet med att säga "Ginger sa att du skulle åka på fredag". Jag bara eh, ja jag vet inte, hon sa till mig att jag fick komma och bo hos henne om jag ville eller om jag har någon kompis att bo hos. Han bara jo för mina föräldrar kommer ju lördagkväll så vi vill inte behöva skjutsa dig till flygplatsen om det blir så. Jag bara ja, fast min rematch håller ju på till tisdag nästa vecka, han bara jaha jag trodde den var slut på lördag.. Haha och sen avslutar han med "tror du att du är här fredagkväll eller?" Inte för att jag bryr mig, jag vill ju verkligen inte vara kvar här och det blir skönt att slippa träffa hans föräldrar osv, men känns bara lite okänsligt av dom, haha. Jaja, som sagt bryr mig inte var bara lite kul hur dom tog tag i det! 
 
Pratade med en familj idag över telefonen. Åldern på barnen och arbetet i sig känns som något som skulle kunna passa mig, men grejen är den att de inte behöver min hjälp förrän om två veckor eftersom dom ska bort eller nå som jag förstod det. Och två veckor kvar här (vem jag än bor hos) så kommer det att bli så himla ensamt och min hemlängtan kommer bli ännu större. Så jag skrev det i ett mail ikväll så får vi se vad dom svarar på det. Skulle kunna åka och hälsa på Lisa eller Ebba om det funkar för deras familjer, men det känns lite knepigt det också på något sätt. Så vi får se hur det blir om jag letar efter någon annan familj eller om det blir den här!! Väntans tider ni vet - underbart eller?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0