Då var det roliga snart över!

Söndag och snart jobb igen... Men nu känns det lite bättre för i fredags bestämde jag mig för att gå in i rematch, vilket innebär att jag ska byta familj så det börjar på tisdag! Först blev jag nervös över att börja prata med familjer igen, men nu ser jag fram emot att hitta den perfekta familjen för mig och jag tror jag vet hur jag vill att det ska se ut. Sen hur det blir i slutändan är ju en annan femma. 
 
Min helg har varit riktigt bra. I fredags jobbade jag till halv 5 sen pratade jag med mamma och pappa ett tag. På kvällen åkte jag till Anuschka (Anu) och vi hade en riktigt mysig kväll. Hon och jag har i princip samma uppfattning om hur det är att bo såhär så det är ganska skönt att prata om det med henne! Lördagen började med nästan tre timmars skypande med Elut Åh vad jag saknar henne och Sussi och våra bonk-möten. Men det var jätteskönt att få se henne och prata, kändes som att jag satt vid köksbordet med henne som jag gjorde innan jag åkte hit. Åh jag har nu världens finaste kompisar!!! Sen åkte jag, Anu, Lea och Essi till Williston för att kolla läget där. Slutade med att vi åt mat typ, haha! Sen blev jag inbjuden till Rogers moster (Anu's värdpappa) på middag. Det var jättemysigt! Det var tre killar kring våran ålder så det var trevligt att träffa nå Amerikanska killar. Och deras familj är väldigt sportig av sig och de flesta åker slalom (tror att dom är riktigt duktiga också). En av dom hade dock gjort illa knäet mer än en gång och hade fixat menisken så han hoppade runt på kryckor och hade ett stort skydd på sig. Sen gick vi ut och kollade när dom spelade lite Amerikansk fotboll för att lära oss hur det går till. Haha, jag förstod deras regeler, men dom var bara 5 stycken som spelade så jag tror att en riktig match har betydligt fler regler. Men det var sjukt kul att få träffa dom. 
 
Idag ska jag, Anu och kanske Lea till Burlington och shoppa lite eftersom gårdagen endast innehöll mat. Sen tror jag att jag ska försöka åka iväg på bio nån dag. Vet inte om det blir ikväll eller nån kväll till veckan! Vi får se, men nu är det några filmer som jag vill se som visas.
 
Höstfärgerna är nu fina!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0