Födelsedag

Igår blev jag ett år äldre, men vet inte om jag blev visare!! Hade en riktigt bra födelsedag trots att jag är på ett ställe som jag inte trivs på. Skypade med mamma och pappa men då skulle dom "äta middag" så dom skulle ringa upp när dom hade ätit färdigt tog typ 3 minuter så ringde dom igen och då sitter mormor, Berra, farmor, farfar, Jim och Kristin där och sjunger för mig. Blev så förvånad, hade inte väntat mig det så jag började gråta för att det var så överraskande! Öppnade mina två paket jag hade, ett från mamma och pappa och ett brev som jag fick av Chrille och Bettan innan jag åkte. Det var en ram med två bilder på mamma och pappa och sen fick jag 740 kr in på mitt konto. I brevet var det 40 dollar som jag skulle spendera på något roligt på min födelsedag. Sen ringde Stefan på skype från sporthallen med mina fina 01:or och dom sjöng för mig dom också. Saknar dom små liven. 
 
Jobbade en kort dag (1-5) och sen åkte jag, Lea och Anu och skulle äta middag. När vi hämtade upp Anu så hade hon bakat muffins åt mig, så himla söt!! Lea hade gjort ett "pop-out card" åt mig också men hon hade glömt det, haha. Dom är så himla gulliga kommer sakna att inte vara på samma ställe som dom. Vi har verkligen fått tycke för varandra och vi har riktigt kul tillsammans! Sen åkte vi på American Flatbread och åt middag och avslutade dagen på Ben and Jerry's med en "Vermonster" (en bunke med fyra olika glassmaker och fyra olika toppingar). Brownie, chocholate chip cookie, m&m och nå annat choklad tog vi på och sen åt vi allihopa ur den!! Mycket mysigt. Fick till och med ett ljus att blåsa ut!! Och eftersom jag inte fick betala min middag själv så spenderade jag mina pengar från Chrille och Bettan på e parfym som jag hade bestämt mig för!!
 
När jag kom hem fick jag ett kort och choklad av Carrie, Ian och barnen och ikväll ska vi äta tårta!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0