HELG

Då var denna jobbvecka över. Aaah om jag får säga det. Idag har jag spenderat nästan hela dagen med Willoughby, det är ju ganska lugnt men det är ju kul ungefär 5 minuter att göra grimaser och sitta på golvet. Man blir ganska uttråkad under 6 timmar när man bara är i ett hus, är ju roligare om man kan gå ut och se folk men är ju som sagt inte en möjlighet här haha. Han har sovit i min famn tre gånger så det har varit ganska mysigt, men tiden har gått sakta idag, som tur är är dagen över. 
 
Åkte till Anu och har spenderat kvällen där, pratat lite om hur vi mår och bara tagit det lugnt framför en film och lite gossip girl. Imorgon blir det Burlington och Williston. Vi ska se bio på kvällen, "the best of me" den kom ut idag så ska gråta till den kärleksfilmen imorn, yeeii. Rematch håller på i full fart, men än så länge har jag inte hittat den perfekta familjen.. 
 
Imorn spelar mitt älskade lag sin första match, i Boden, så jag önskar dom lycka till av hela mitt hjärta och hoppas att dom pissar på dom!!!!!!!!!
 
Undrar om jag är lika söt när jag sover? Skulle inte tro det...
Oj vad jag saknar mitt bästlag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0