Hemma igen.

Tillbaka i Huntington igen efter fem dagars äventyr i storstan. En riktig upplevelse att få se Vita Huset, Lincoln memoaren, naturhistoriska museet osvosvosv. Fattar dock inte riktigt att jag har varit där, haha. Som med allt annat. Känns inte som att jag är här. I Usa. Jag bor här nu. Ofattbart. Det går upp och ner med hur det känns att vara här, men jag tog mig ju iaf hit! Sen hur allting blir i slutändan är ju osett än. Men jag är glad över att jag tog mig hit iaf.
 
Men det här med att förbereda för att resa och ta hand om exhalterade barn som inte lyssnar särskilt bra på en är inte någonting jag vill göra särskilt ofta. Det har varit jättetrevligt att vara där och få bo på hotell och allt har gått bra när vi väl hade installerat oss. Men att förbereda och ta sig dit var inte det roligaste när det är mycket som måste packas osv (inte för att jag gjorde det) men jag tog hand om två barn som bara ville vara kring mamma och pappa medan dom packade både här hemma och på hotellet - inte det lättaste kan jag ta och tala om. Och att checka in och gå igenom säkerhetskontroller med tre ungar som vägrar göra som man säger större delen av tiden är inte något att hänga i granen direkt.
 
Igår var vi på en förlovingsfest i Virgina för Carrie och Ians kompis Brandon. Det var brudens föräldrar som hade anordna det så vi var ute i "the suburbs" i Andreas barndomshem, jättemysigt hus! Riktigt kul att få se kvarterslivet här i Usa och överhuvudtaget att få vara med på något sånt. Det var jättekul att prata med dom som var där. Riktigt trevliga och härliga människor.
 
 
Här fick man gå och plocka sig lite mat.
Hyrde även Let's Be Cops på hotellet, mycket rolig film helt klart sevärd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0