Kvällsmys

Skypade med Louise idag och det var så himla skönt, även fast det inte blev så länge som jag hade önskat att det kunde ha varit. Vi skulle ju kunna babbla på i timmar om vi fick, haha! Men det var så skönt att få skratta med henne igen. Saknar det så mycket. Tur att skype finns, även om det kan vara svårt att hitta tid för det ibland, men man får försöka så gott det går
 
Ikväll hade Carrie och Ian kompisar över på middag och dom hade två söner (2,5 och 5,5 år). Var ganska kul att dom kom på besök för att barnen kan leka tillsammans. Kändes ganska kul att prata med den äldsta pojken (även fast det bara var en kort stund) men jag ser verkligen fram emot att kanske ha äldre barn i nästa familj!!
 
Willoughby somnade i mina armar ikväll och det är ju den bästa känslan någonsin!! Jag gick runt med en sovandes bebis min famn, dansande i vardagsrummet till låten "Hold you in my arms" av Ray LaMontagne. Fia du vet hur fruktansvärt fin den låten är. Massor av känslor kom och gamla minnen med dig ploppade upp i skallen på mig och den var bara så himla passande med tanke på att jag gick runt med han i mina armar. Skulle verkligen kunna hålla en sovandes bebis hur länge som helst i min famn. Åhh. Fast vill bara ha en egen att ta hand om, inte ta hand om någon annans bäbbe på heltid! Meeen det är långt kvar tills jag har en egen att dansa med i vardagsrummet, men det är något som ska finnas i min framtid!
 
Macs är vänsterhänt, det här förklarar alltså allt.
Sötis♥
Han är ju nu sjukligt jäkla söt,speciellt när han sover;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0