Rematch

Igår gick det igenom så nu är jag officiellt med i rematch. Känns mycket skönt. Vill inte vara kvar i den här familjen i alla fall, så hoppas att jag kan hitta den perfekta familjen för mig! Haha, det första Macs gjorde idag när jag träffade honom var att säga att han skulle sätta mig i fängelse för att jag var en "bad guy". Sen har eftermiddagen bestått av han har slagit mig varje gång han har gått förbi mig i princip. Och Carries reaktion är i princip "nej tack Macs, var snäll". Inga konsekvenser direkt.. Varken Emme eller Macs sov middag idag heller så när Ian kom hem var hans kommentar "ja ni måste ju försöka lägga lite mer tid på det". Tydligen räcker inte en timma av att sitta med dom och försöka få dom att lugna ner sig. Finns ju inte direkt så mycket att göra när dom verkligen inte vill. Meen jag försöker att släppa det. 
 
Ska iväg på bio ikväll också. I måndags såg jag "the judge" och den var riktigt bra, lite sorgslig men heltklart sevärd enligt mig, en fin film! Ikväll blir det "alexander and the terrible, horrible, no good, very bad day. En komedi som verkar vara bra, blir skönt att komma ut från huset också! Får se om Anu har tid att följa annars blir det bara jag.
 
Älskar bion! Det finns typ 10 olika salonger och alla är lika stora!!!!! Magiskt. Inte särskilt dyrt heller för att se bio. Ca 10 dollar, alltså typ 70kr!
Köpte mig ett par snickarbyxor också som jag är kär i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0