Resfeber?!

Hej och hå. Spenderade min söndag med att prata med Sverige och bara mysa på själv här i huset medan min värdfamilj var borta på förmiddagen och eftermiddagen. Skypade bland annat med Anna för första gången sen jag kom hit, vi började båda två gråta direkt vi såg varandra haha ♥ Har inte låtit mig själv sakna henne, men det gör jag allt. Saknar alla mina kompisar så himla mycket, men det är ju faktiskt en bra grej! Då betyder dom ju faktiskt nå!
 
Igår och idag har faktiskt varit ganska bra dagar medan jag har jobbat. Idag var det dock väldigt jobbigt på förmiddagen när jag var ledig för jag saknade mamma och pappa så fruktansvärt mycket. Mina finaste och bästa föräldrar som alltid stöttar mig. Jag har alltid varit beroende av dom, men jag trodde att det hade växt bort lite, men nu märker jag hur mycket dom alltid gör för mig och alltid har gjort. Ojoj vad jag kommer få ta hand om dom när dom blir gamla, fan också;) haha näädå det gör jag mer än gärna med tanke på hur väl dom har tagit om mig. Även fast mamma låste in sig på toan då och då när jag var liten. Har dock förståelse för det för jag var en helvetesunge när jag var liten!! Hon om nån är värd en eloge som donar på och fixar allting där hemma. 
Men saknaden slog mig nog extra mycket idag eftersom pappa krockade med en älg igår. Åh gud jag vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt nå med honom, speciellt när jag är här borta... Han är ju min pelare varje dag jag är här och får mig att ta mig igenom dagen även om det känns förjävligt att vakna upp varje morgon. Som tur var hade han änglavakt (hur klyschigt det än låter) och kom undan med bara en bula i pannan. Eh ja jag har världens bästa föräldrar♥
 
Imorgon bär det av till Washington DC!!! Och det ska bli mycket spännande. Ännu en storstad i detta fantastiska land som jag ska få upptäcka. Magi. 
 
Var och gick runt på lite spår en bit härifrån på förmiddagen, körde även bil själv för första gången - så himla kuuuul. Jag älskar verkligen att chooora bil.
 Hade lite svårt att hitta till en början.
Men när jag hittade det här fann jag mig en stensom jag satte mig på och ringde och pratade med mina bästa pappa.
Innan jobbet började tog jag mig ett mysigt bad med mina vänner på datorn!
Lindrigt att komma undan med en bula i pannan va?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0