Snaaart helg.

Torsdag och snart helg. Ska bli skönt. På lördag ska jag till Williston med några andra aupairer häromkring Anuschka, Essi och kanske Lea för att shoppa lite. Ska bli kul att komma ut från huset och göra någonting med tjejer i min egen ålder och som är i samma situation som mig.
 
Idag har jag varit med Emme på förmiddagen. Vi gick på en promenad, men det är inte så kul för man tar sig i princip ingenstans eller till något ställe där det finns andra människor eller bara någonting annat att göra. Så känner mig väldigt fast under dagarna eftersom jag inte får köra bil med barnen förrän jag har skaffat körkort. Meen det är bara att ta det som det kommer, men dagarna blir lite långa! Idag har det ändå gått ganska bra och imorn är det ju fredag. Ska bli väldigt skönt. 
 
Förhoppningsvis hinner jag träffa LCC:n på söndag och prata om att byta familj för jag fixar inte att bo såhär tyvärr! Får se hur jag jobbar imorn också, hoppas på att bara behöva jobba eftermiddagen, men eftersom barnen är sjuka så måste jag kanske jobba från morgonen. Beror på hur dom mår imorn om dom kan åka till skolan eller inte. Men det är morgondagens problem - ska alldeles strax iväg med Lea och Anuschka på Michael's craft store och äta middag tillsammans. 
 
Lite bilder från de senaste dagarna.
Det har regnat två dagar men idag var det sol! Dock väldigt väldigt fin höst här.
Utsikten när man går upp för kullen på baksidan av huset.
Idag när jag och Emme var på promenad.Hon är ändå helt okej att vara med, det är den äldsta som är den jobbiga!
Hajn är ju så förbannat söt, men blir lite långtråkigt att sitta på golvet med honom ibland.
Baksidan av huset. Dom har en utedusch där nere i hörnet förresten!
Livet är ju lite bättre när man har en Toyota här också, men inget slår ju dock toyyan.
Skypade med Lisa i två timmar igår, kul att få höra hur hon har det med sina värdbarn i Conneticut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0