SnartSnartSnaaaart

Okej. Snart helg. Stå ut - det är det jag måste intala mig varje dag. Herregud. Idag sa Macs att han skulle döda mig och sen kom han med en legobit och låtsades skjuta mig. Han fick Emme att vara med på det också, haha. Sen bestod även denna förmiddag av att han har slagit mig varannan gång han har gått förbi mig. Är ju så himla osäker på vad jaf "får" och inte "får" göra för att inte göra föräldrarna upprörda. Och när dom skulle lägga sig för att sova middag kommer Macs bakom mig medan jag sitter och läser och kör in sitt huvud i min ryggrad så att det faktiskt gör riktigt ont! Så jag tar tag i honom och förklarar än en gång att han faktsikt gör illa mig och att det inte är skönt okej att göra sånt och det han svarar är att det var jag som gjorde det mot honom. Ojojoj så sjukt.
 
Så nu ska jag tröstäta min sista japp medan jag har 1,5h ledigt innan vi ska iväg på någon välgörenhetsmiddag. Längtar. Då händer det något och Macs brukar uppföra sig lite bättre när det är annat folk runt omkring. Kan inte förklara hur mycket jag ser fram emot att det är fredag och helgen börjar imorn. Betyder också att dagarna här blir färre och färre. 
 
Bion igår var helt okej. Skönt att få skratta lite och bara få komma härifrån.
 
 Mmmmhm man får sätta smält smör och salt själv :D Det enda negativa är att det bara finns pepsi och inte cola...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0