Söndag

Igår såg jag Anu och Lea "The best of me". Så fruktansvärt fin och sevärd film. Det rann många tårar ner för kinderna!! Riktigt bra. Anu och Lea gjorde verkligen min lördag. Efter filmen åt vi middag och skrattade och bara lejdade oss. Det var så länge sedan jag gjorde det så det var riktigt skönt. 
 
Idag följde jag med familjen och plockade äpplen på en appel orchard, det var riktigt gott att ta ett färskt äpple och äta bara sådär! Sen åkte jag Anu och Lea till au pair mötet som är varje månad. Vi karvade pumpor och det var hur kul som helst!!! Det är verkligen något jag kommer vilja göra fler gånger. 
 
Har nyss ätit middag och sen ikväll ska vi har ett litet möte som vanligt så jag får veta vilka tider de vill att jag ska jobba. Ska säga att jag känner mig väldigt osäker osv så får vi se vad dom säger. Fick veta av LCC:n Ginger idag också att dom inte vill att jag ska stanna här när Ians föräldrar kommer på lördag så då erbjöd hon att jag får sova där om jag vill tills om jag inte har hittat någon familj än. Annars bor jag nog hos Lea eller Anu. Det enda konstiga är att dom inte har sagt något åt mig om att de inte vill att jag ska stanna - jag har ingenting emot det för jag mår ändå dåligt här, men vi får se om dom nämner det ikväll haha. Kan ju vara bra att jag får veta av dom också ;)
 
Familjesökandet står stilla just nu. Har inte matchas med någon familj sen lördagmorgon, så får se när nästa match blir! 
 
Lite bilder från idag!
 
The appel orchard.
Sjukt goda äpplen!!
Sen blev det att välja pumpa!
Från detta ↑ till detta ↓
Essi, Lea och Anu med våra fina pumpor!
Gode stolt över hur min första pumpa blev i slutändan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0