Washington D.C.

Gårdagen bestod av att gå konstant i 6 timmar. I converse. Aj, mina fötter säger jag bara. Men det var faktiskt värt det. Tycker om den här staden. Det är ganska simpelt att hitta och det finns väldigt mycket att se. Önskar bara att jag var lite mer kulturell av mig och kunde uppskatta alla fina byggnader och museum, men jag är inte överdrivet intresserad. Det skulle vara om någon gick med mig och berättade intressanta saker om allting på ett sätt som jag skulle förstå på, haha. 
Men memoarerna var riktigt fina. Ni får se bilder istället för att jag ska förklara, haha. Mycket roligare jööö.
 
Här är jag och min nya bästa vän Teddy, han tycker om att ta selfies och hänga med överallt! Jag gillade hur dom hade satt ihop "National museum of natural history". Dom hade ljud på vissa ställen så det lät som att man var i djungeln och att dom på den här bilden har satt in lejonen i action. Så var det på de flesta ställena. Det tråkiga var att T-rex avdelningen var avstängd för att de håller på att bygga upp den, såg ju fram emot det mest, haha. Men att se skelett från olika djur var också intressant.
 
Mäktiga memoarer. Gillade WW2 memoaren, den här nedanför, den hade så fina texter på väggarna och fontänen gjord den väldigt fridfull.
Välj ALDRIG converse när ni ska gå långt. Springskor är det enda rätta!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0