Bio

Åh vad jag älskar att gå på bio! Det kommer att bli något jag gör väldigt ofta tror jag. Vi åt på Panera innan filmen och det var riktigt gott. This is where I leave you hette filmen och den var ganska bra men var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Det var ganska skönt att få komma ut ur huset och göra nå för mig själv. Jag och Lea babblade på, hon pratar nu fort haha. Hinner knappt med. Men hon är en trevlig prick, skönt att ha nån man kan prata om familjen med som är i samma situation.
 
For på en liten springtur innan bion, gick inte sådär jättebra men man måste ju börja nånstans! Kan ju säga att vägarna här påminner om att vara i Kiruna, okej inte riktigt på samma sätt, men det lutar alltid åt nått håll. Så om du ser en nedförsbacke, bli inte glad - för snart kommer du till en uppförsbacke..... Gaah så jobbigt.
 
Försökte köpa mig lite kärlek här om dagen, gick väl sådär men gillar verkligen mina nya kläder!
Dagens middag med Lea.
Oooh så skönt det är att kunna springa runt i shorts och linne än!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0