Fredag!

Två jobbiga dagar har gått och nu sitter jag här och har hittills haft den bästa dagen sen jag kom. Har varit med Willoughby sen halv 9 och bara tagit det lugnt. Han är bara glad av sig och lugn så vi har haft det väldigt mysigt. Han har inte druckit nå från en nappflaska än så det var mig uppgift idag att prova på det och efter andra försöket gick det galant! Mjölken var lite för kall första gången så var ju inte så svårt att lösa. Han somnade direkt efter det så nu har jag en liten stund till att göra vad jag känner för. Vi ska snart iväg och hämta Macs och Emme på skolan så ska jag vara med alla tre medan Ian och Carrie har ett litet möte. Sen kommer LCC:n hit och kollar hur jag har det så de ska bli skönt att få prata med henne. Kanske få lite mer koll på läget och lite råd osv.
 
Seeeen är jag ledig fram till måndag. Gud så skönt. Så ikväll blir det middag och bio med Lea. Imorn ska jag följa med familjen på deras båt över till delstaten New York och äta lunch osv så det ska bli trevligt sen ska jag bara ta det lugnt. 
 
Var förresten ute och sprang igår, men pulsklockan hade lite batteri så den dog - vilket gjorde att mitt psyke också dog.. Saknar min PT Stefan där hemma. Men ska försöka mig på en löptur idag också!! 
 
Han är nu söt!!
Så himla mysigt att ha en liten en som sover i famnen.
Fick första lönen också, wihooooo!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0