Löööördag

Idag tog vi en båttur till delstaten New York som sagt. Väldigt mysigt, men kände mig lite lost in space på nå sätt så var inte särskilt social av mig. Men det var en liten rolig grej ändå! När jag kom hem blev det skype och lite telefonprat med Sweeeden. Efter middagen frågade Jocelyn om jag ville spela lite spel. Så det blev en liten spelkväll, kommer inte ihåg vad spelet hette med det var ganska kul! 
 
Det har varit väldigt skönt att vara ledig idag och inte ha behövt känna samma slags ansvar som under veckan som varit. Imorn ska jag vara hemma och skypa ändå lite till. Carrie, Ian och barnen skulle iväg mitt på dagen, bland annat skjutsa Jocelyn till flyget så det blir skönt att få vara själv ett tag!
 
Lite bilder från dagen.
 
Så det här var alltså deras båt som jag åkte på idag! 
Stopp i delstaten New York för lunch. Tog mig en riktigt god kycklingsallad.
Mitt hår var så hilma trassligt efter den här turen att halva mitt hår ligger i papperskorgen efter att ha kammat det!
Klämde fram ett leende även fast ungen går mig på nerverna, haha.
Utanför stället vi åt på fanns det en liten landningsbana för sånna här plan. Det var typ 7, 8 plan som stod där!
Dagens middag, pork och grillad paprika!! Mycket gött
 
Hahahah, nu lurade jag er allt! Klart det inte var den där stora båten som var deras!! Den stod bara i hamnen där deras båt är så jag tyckte den var så mäktig att jag tog en bild på den. Det här är deras båt som vi har glidit runt i idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0